Niezwykle ważny firmowy wizerunek

0 Comments

Firmy, sprzedające swoje usługi i produkty pragną na tym odpowiednio zarabiać. Ale dość często ich zamiary w znacznym stopniu się różnią od rzeczywistych obrotów, pomimo tego że ich oferta jest wysokiej jakości. Najczęściej powodem takiej sytuacji jest nieodpowiednia promocja, bowiem chcąc zaistnieć na konkurencyjnym rynku nie wystarczy mieć dobrych produktów, lecz należy je właściwie rozpromować. Niezwykle ważny jest także firmowy wizerunek, który pozwoli na wyróżnienie firmy wśród konkurencyjnych marek. Tą ostatnią rzeczą zajmuje się identyfikacja wizualna, której głównym zadaniem jest zapewnienie spójnego i kompletnego wizerunku firmy. Zasadniczym jego elementem jest logo, które klienci mają poznać, i co najistotniejsze, w pozytywnym świetle utożsamiać z danym przedsiębiorstwem. Dochodzi do tego spójna kolorystyka i zasady wyboru czcionek, dzięki czemu wszystkie materiały związane z firmą, przykładowo strona w internecie, reklamowe ulotki, wizytówki i papier firmowy będą zgodne z ustalonym wizerunkiem.